Är det bara att köpa nya eller ?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Liten_men_tuff
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 656
L

Liten_men_tuff

Mina könings dressyrstövlar börjar bli till åren , Men är mkt frächa och helt underbara att rida i :) .
Men på baksidan har det nötts bort läder så man ser den svarta skenan som håller upp stöveln.

Går det att göra något åt :confused: , Lämna in ?
Känner verkligen inte för att köpa nya stövlar , då mina är så ingåda och supermjuka :love:

Sv: Är det bara att köpa nya eller ?

Ta med dem till en skomakare, eller nån som kan reparera stövlar och hör efter.
Men jag TROR att man måste köpa nya, har aldrig hört någon som har gjort ett sånt "ingrepp", men det är inte omöjligt att det går!

Liknande trådar

Anläggning HEJ! Alltså, typ det mest otroliga som kan hända kommer ske. på fredag får vi tillträde till vårat nya hus! jaha tänker ni säkert, men...
Svar
4
· Visningar
4 130
Senast: shia
·
Hästmänniskan jag la av det här med hästar för ca. 3 år, när jag tog beslutet att ta bort honom. De första 2 åren jag hade hästen, letade jag efter...
Svar
9
· Visningar
1 591
Senast: vildeld
·
Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i utrustning, men provar här. Tittade igenom en blogg jag hade för många år sedan, och...
Svar
0
· Visningar
830
Utrustning Jag har av och till drömt om en Star Trekk Espaniola, sedan 2008. Min briljanta plan var att köpa en sådan under nästa vår, men nu...
Svar
5
· Visningar
1 564
Senast: Equidaem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka