Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alla vi som inte äger smartphones tex?.
gött att man inte är ensam här att tycka detJag antar att majoriteten där ute också gillar det, annars hade kanalen inte varit så populär som den är. Det finns det värre saker jag lägger energi på känner jag.
Ja, så kan man ju resonera. Det går ju att tillämpa på allt. Våldtagen av din chef? Det finns värre problem, i många andra länder få du vara glad om du bara blir våldtagen av chefen! Misshandlad av din snubbe? Det finns värre problem, många blir misshandlade av sina snubbar tokofta!
+Elisha
Och nej, jag köper inte er samhällsanalys att alla män är sexister och homofober. Jag jobbar också i ett mansdominerat yrke, utan att männen i min närhet har ett behov av att nedvärdera kvinnor eller homosexuella.
Och sedan kan jag också säga att jag inte är humorbefriad eller speciellt pryd utan lätt kan skämta både sexuellt och grovt, men då gör jag det utan att nedvärdera kvinnor eller homosexuella. Så jag förstår inte varför just förtrycket är något att förorda?