Yngre kille

anonyma tjejen*

Trådstartare
Hej! Jag har börjat dejta en kille. Han är gullig och snäll och så, jag är 33 år och han är 28 år. Är 5 års åldersskillnad för mycket ?

Hej! Jag har börjat dejta en kille. Han är gullig och snäll och så, jag är 33 år och han är 28 år. Är 5 års åldersskillnad för mycket ?
Menar du just att han är yngre än dig? Ptja jag hade alltid föreställt mig att killen ska va äldre så var nära på att nobba min sambo i början då han är 1,5 år yngre än mig, hade varit mycket onödigt. Hans lillebror/halvbror är btw 32 och sambon 37, blir 38 i höst. Sambons storasyster är 40, snart 41 och hennes sambo 7 år yngre så nääää stirra dig inte blind på det :)

Ja jag är lite orolig att han tycker jag är en gammal tant eller nåt haha eftersom jag är 5 år äldre än han
Har du hållit hemligt hur gammal du är? Ljugit om att du är yngre?
Annars: varför skulle han bry sig om att dejta någon som han inte var intresserad av? Och varför skulle han tappa intresset bara för att han fick veta din ålder?

Men det är klart, det är precis som @Palermo säger inget som vi kan svara på. Vi vet inte vem den här killen är. Du får se till att diskutera saken med honom.

Personligen är jag glad att jag kunde bortse från ålder när jag träffade min nuvarande sambo för sisådär 4-5 år sedan eller något. Han är 7 år yngre och den bästa jag någonsin lärt känna. Men, det är ju ingen garanti för att någon annan resonerar på samma sätt.

Det kanske bara är jag som har hjärnspöken men jag förstår verkligen inte vad hans ser hos mig jag känner mig inte snygg eller sexig jag ser bara vanlig ut och så har jag lite problem med övervikt, jag försöker gå ner lite i vikt men det är tyvärr inte så lätt att gå ner i vikt med min sjukdom pcos ... han är jättefin alldeles för snygg för mig ..

Så länge man känner sig någorlunda i jämnvikt i livet så är faktisk ålder helt irrelevant för min del. Jag var tillsammans med mitt ex i flera månader innan han fyllde år och jag var tvungen att fråga en av hans vänner hur mycket han fyllde :o :rofl: Att jag vet åldern på nuvarande partner beror enbart på att vår första dejt inföll bara några dagar efter hans födelsedag.

Det kanske bara är jag som har hjärnspöken men jag förstår verkligen inte vad hans ser hos mig jag känner mig inte snygg eller sexig jag ser bara vanlig ut och så har jag lite problem med övervikt, jag försöker gå ner lite i vikt men det är tyvärr inte så lätt att gå ner i vikt med min sjukdom pcos ... han är jättefin alldeles för snygg för mig ..

Låt honom själv avgöra det.

Det finns fler saker att gilla hos en person än kropp och utseende, tack och lov är det sällan något avgörande om känslor finns.

Har haft lite samma tankar, men försök jobba på det. Han var inte vart med dig om han inte velat. :)

Ok: min man är 10 år yngre än mig…. Han var 19 när vi träffades och det var han som ville ha mig. Vi är fortfarande tillsammans, 38 år senare!
Men på riktigt, det går ju inte! Du är ju bara 35 år gammal!

Vet inte om det är läge att be om ursäkt för att jag totalt missat din ålder. Inte första gången bilden av en bukefalist missmatchar verkligheten.

Liknande trådar

Relationer Hej! Jag har pratat med en kille på snapchat fram och tillbaka flera månader. Vi har pratat om att träffas och sova ihop,äta middag...
Svar
10
· Visningar
885
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat... 2
Svar
35
· Visningar
3 206
Senast: Palermo
·
Småbarn Vart hittar man lämpligt och roligt lego till en kille på 5 år? Som har rimligt pris.
Svar
5
· Visningar
475
Senast: Seaside
·
Relationer Jag fick för ett par månader sedan veta, efter ett par år långt förhållande, att min partner inte vill ha barn. Jag har själv aldrig... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
9 326

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Bästa kloslipen?
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka