Är det här täcket BRA?

Sv: Är det här täcket BRA?

jag tycker du ska satsa på ett shires istället. Mkt bättre kvalitet och jätte bra priser! Kolla på Ridsportshopen.com och tryck på kampanjpriser.

Hittade följande på kampanj:
sh98xl.jpg
:love:

Hur är storlekarna? Tror ni att en häst med 130-rygg kan ha 125? Fanns inte 135-täcken i den modellen.

Jag har det, fast i en annan årsmodell. Var jättebra och läckte aldrig in! Superbra täcke. Men hästen växte ur det, pga inga bokveck.

Aj då.... Jag som beställt det därifrån för nån vecka sen... De skulle få hem det i april nån gång... Kan man avbeställa från hööks??

Ja det kan du göra så länge de inte skickat varan. Även om de gjort det kan du alltid skicka tillbaka det men får väl då stå för frakten tror jag.

Boleprudukter har snygga täcken till hyggliga priser men frakt tillkommer ju då också... vet inte vad det är för märke, men står säkert på hemsidan

Jag skulle inte köpa det täcket!! Jag köpte det i höstas och efter två månader höll det inte längre tätt!

Jag tror inte det andas. En häst i mitt stall har ett och det luktar as. Men det läcker inte och sitter hyfsat. Är väl bra till det priset...

Oidi_pus skrev:
Jag tror inte det andas. En häst i mitt stall har ett och det luktar as. Men det läcker inte och sitter hyfsat. Är väl bra till det priset...

Det står ju annonsen till det täcket att det inte andas. Så då kan man ju inte förvänta sej det kanske.. :angel:

Man ser ju på hästen på bilden att det sitter väldigt tajt om bogarna, som gjort för bogskav :crazy:

Håller med, många täckesfabrikanter som designar bogveck vet inte hur en häst är skapt. Varför i hela fridens dagar börjar de med bogkvecken så långt ner. Precis lagom för att hästen inte skall ha någon som helst nytta av vecket.

Bra! Det ska jag göra imorgon iaf!! Ska beställa ett från svea istället tror jag...

Liknande trådar

• Låst
Anläggning https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/pPv7B6/skracklarm-fran-djursholms-ridskola-hastar-plagas Halta hästar som tvingas gå lektioner... 19 20 21
Svar
409
· Visningar
22 975
Senast: Cambrie
·
Utrustning Jag köpte i all hast ett begagnat regn/flugtäcke för ett tag sen, alltså ett som är regntätt över hals, rygg å kors men nät på resten...
Svar
7
· Visningar
1 580
Senast: Shixle
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under... 2
Svar
26
· Visningar
8 033
Senast: Calmiche
·
Hästhantering Hej Står inackorderad och det har varit en del flyttar sista året så min häst har stått med lite olika hästar. Tyvärr bits hans täcken... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
9 837
Senast: Emine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka