Är det så svårt att hålla sig till det som står i proppen?

Sv: Är det så svårt att hålla sig till det som står i proppen?

Är det så svårt att hålla sig till det som står i proppen?

Ja. Tyvärr verkar det vara så, vår klubb har lagt till på propparna att vi bara har internetanmälan. och att övriga anmälningar ej tas emot. ändå dimper det ner mail/brev.
när vi då kontaktar dom så är det typ: Oooops deeet missade jag, stog det verkligen så *SUCK*

Vi har ofta så många starter att vi måste lotta bort, så då har man råd att vara lite tuff

Senast ändrad:

Dom som mailar kan man ju maila tillbaka med ett standardsvar där man talar om att anmälan via mail är inte enligt proppen och godkänns därför inte och att om man vill tävla får man göra en ny och korrekt anmälan. Gör man inte det är det tough luck! :devil:
Har man ett standardsvar liggande i sin mail går det ju ganska fort att skicka, och förhoppningsvis lär personen sig nåt...

Det är så vi gör.

Jag känner inte alls igen mig i ditt och andras påstående här! Jag har tagit emot anmälningar till iallafall de senaste 10 tävlingarna som våran klubb har anordnat och visst kommer det otillräckligt ifyllda anmälningsblanketter ibland men jag tycker inte att det är något stort problem. Och vi har aldrig fått anmälningar skickade till fel adress.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka