Är det spy varning...

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Ruh
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 32
  • Visningar Visningar 2 014
Sv: Är det spy varning...

har mamma glömt hur man gör??? varför gör du inte knopparna själv?

till trådskaparen.
Klart du kan tävla med olika färger.
Sen om de är ljus brunt träns ser de kanske konstigt ut men då får de göra de.
För övrigt har ja svart träns o brun hoppsadel då ja tävlar hoppning.

för jag får inte knoppa för min kära mor, mina tävlingsnerver kommer dagen/f.m. innan och hon gör det mest för hästens skull. hur så?

Har till och med ridit i VINRÖD SYNTETSADEL
Slå det om ni kan!!
Faktiskt är det det sista man tänker på när man kollar på tävlingsekipagen... Jag trodde jag skulle bli utskrattad, men inte en blick såg jag:)

Näe, det är def. inte det sista jag kollar och tänker på när jag är på en tävlingsplats. Jag kollar alltid på allas utrustning, ser om det är något snyggt som man kanske kan efterapa eller liknande. Iofs är dressyrmänniskorna ganska tråkiga på den fronten, jag hämtar min inspiration hos hoppryttarna :p

Om jag är på tävlingar och tittar på andra så tittar jag på helheten av ekipaget och inte såna detaljer som att allt går i samma färg!
Och som du märker är du ju inte ensam om olikfärgad utrustning!
Nej, se till att vinna tävlingen istället! :bump:

Ruh skrev:
... om jag kommer på en dressyrtävling med svart sadel och brunt träns?

Tror inte att det spelar någon roll på resultatet vilken färg det är på utrustningen.:smirk:
Huvudsaken är väl att den passar hästen storleksmässigt.:banana:

Om du hade LÄST mitt inlägg hader du sett att jag inte på ETT ÄNDA ställe påstått att man skulle bli en bättre ryttare av att matcha! :mad:

Trådskaparen frågade efter åsikter o jag gav min! Jag tycker inte det är snyggt! Upp till var o en enligt mitt tycke, jag retar mig inte på folk som inte matchar o inte heller på folk som gör det, upp till var o en..............

aja får väl köra på svarta tränset då. Har inte hitta ngn brun dressyrsadel som passar ännu men har redan ett brunt träns :p

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
443
Senast: Emuliiaa
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 911
Senast: Görel
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
410
Senast: Freazer
·
Utrustning Är det någon här som rider i ghost sadel? Jag funderar på att köpa en sådan men har inte suttit i en sådan tidigare. Den bomlösa sadel...
Svar
18
· Visningar
1 125

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka