Är en Amerigo värd det?

Sv: Är en Amerigo värd det?

Kollade på den billigare varianten av Equipe, och det finns mer begagnat där, men jag, det är i princip i samma prisklass förutom Expression som det ändå är äcklig syntetbom i :p

En Passier från 2000-talet, välskött och kollad av sadelmakare känns som ett bra alternativ då kanske.. :)

Hmm men en sadelutprovare har ju inte ens en utbildning för att stoppa om och justera en sadel :crazy:

En sadelmakare har däremot utbildning att både passa in en sadel och att tillverka en sadel från noll och ingenting..

Väldigt stor skillnad på de två yrkesgrupperna även om namnen är snarlika..

Det kanske är en sadelmakare? Jag vet ärligt talat inte men kan kolla på hemsidan.

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 164
Senast: Blyger
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
8 069
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite... 2
Svar
27
· Visningar
9 102
Senast: tuaphua
·
Utrustning Vänder mig till er för att höra era tankar. Ska försöka dra bakgrunden kort. Köpte min häst, ett halvblodsto, 10 år, i dec-14. Gick då...
Svar
7
· Visningar
2 660
Senast: Zata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka