Är jag anmäld?

Raider_

Trådstartare
Jag skulle anmäla mig till en tävling här om dagen..fyllde i uppgifterna och sen när det skulle skickas så använde jag ju datorkoll och kollade så att allt stämde..och när jag tryckte på skicka så kom det upp nån skyllt..:crazy: typ att det inte gick att se sidan pga nånting.. har min anmälan skickats ändå?:confused:

Sv: Är jag anmäld?

om det är equipe och du inte fått nån bekräftelse på att du är anmäld, via mail så är du inte det.

ibland om man kommer till en sån sida kan man prova med att backa en sida eller uppdatera så kan det fungera.

annars kontakta klubben som har tävling och fråga.

Har hänt mig några ggr att anmälan inte gått fram,och sedan har det inte gått att efteranmäla pga. för många starter.Skickar alltid med brév nu.

och jag har skickat anmälan med post, och den "kom inte fram i tid" enl arrangören :smirk: så jag vill absolut inte hålla på och skriva vanliga brev.

TS: ring eller maila och fråga.

Vet nu att jag inte är anmäld.. ska skicka den på post istället.. fungerar inte att skicka mail (min dator är knäpp).. ska skicka brevet imon eller nåt.. anmälnings tiden går ut den 9:e.. då måste väl den ha nått fram?:cool:

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 565
Senast: Takire
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 240
Hundhälsa Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Svar
13
· Visningar
1 108
Senast: Grazing
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 845
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Husvagnsrenovering
  • Dejt
  • Göra i Borlänge?

Hund, Katt, Andra Djur