JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Är ljung farligt för katter?
Övr. Katt
Trådstartare
Trådstartare
Whirl
Startdatum
Startdatum
29 Aug 2008
Svar
Svar
1
Visningar
Visningar
2 797
Hej, ska ju plantera ljung på min balkong snart och undrar för säkerhetsskull om ljung är farligt för katter.
Har nämligen en liten gumma på 6 månader och en på 1,2 år som säkert kommer vilja smaka...
Så, alla kloka där ute, vad säger ni?
Sv: Är ljung farligt för katter?
så många som läser, men ingen som svarar...
är det ingen som vet eller???
Övr. Katt
Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Övr. Katt
Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna...
2
Övr. Katt
Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Övr. Katt
Hej.
jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Nog inte så ovanligt? Sett det många gånger,
Jag sadlade och åkte till stora banan. Lättare att ha sadlad häst att ta ur. Färden tog...
tanten
1 minut sedan
Svar: 413
Visningar: 10 476
Allmänt
Pluggtråden
Skola & Jobb Ja jag har suttit i timmar hela veckan och kommer ändå ingenstans känns det som.
Kom in på en sommarkurs och funderar över csn. Är det...
Mirre
1 minut sedan
Svensk Politik 4
Samhälle Jag såg detta lite snabbt på rapport och begav mig hit för att läsa mera, och buke sviker inte - ni är redan på det :D ska nu läsa...
Asko
7 minuter sedan
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund En bekant berättade att på hans gata går en äldre dam kvällsrunda med sin lika saktfärdiga trötta gamla hund
Den går i slakt koppel...
tanten
6 minuter sedan
Svar: 1 334
Visningar: 80 823
Hund
Fri tillgång på torrfoder?
Hundhälsa Vi gav fri tillgång till familjehunden som var kräsen. Han smååt och framförallt på natten. Han höll sig fin. Även min Viggo fick fri...
linnsan
15 minuter sedan
Svar: 25
Visningar: 1 874
Hund
Kattbilder #10
Övr. Katt Har någon kattbädd någonsin passat Juno? Hon ser ut som en gigantisk (men söt) 15 kg katt på alla bilder 😁
Har för mig att jag tipsade...
ufot
15 minuter sedan
Svar: 614
Visningar: 32 367
Katt