Är potatis pulver farligt att

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Är potatis pulver farligt att

Varför skulle det vara det? Du kan ju blanda det lite extra löst om du känner dig orolig. Min dotter äter pulvermos med godaptit, hoppas verkligen inte att hon tar skada av det... :crazy:

Sv: Är potatis pulver farligt att

Potatismospulver är (liksom nästan all färdig och halvfärdig mat) ganska salt. Riktigt små barn kan inte koncentrera urinen, så för dem är det farligt med för mycket salt, men ett 14 månaders barn borde klara det. (Att små barn inte kan koncentrera urinen märker man på att den är ganska färglös och inte direkt luktar kiss)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 239
Senast: MiniLi
·
Övr. Barn Hur fungerar det när den föräldern som är föräldraledig är så sjuk att hen inte kan ta hand om barnen? Jag ska börja jobba efter min...
Svar
6
· Visningar
578
Senast: Crossline
·
Övr. Barn Jag behöver era råd inför en förestående separation och flytt. Funderar kring vilken boendeyta som är rimlig att tänka sig som singel...
Svar
19
· Visningar
1 055
Senast: tomte
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 072

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka