Araber som ft-hästar

Santoxen

Trådstartare
Har då en arab och har alltid varit intresserad av ft. Frågan är då om det är någon ide att börja träna o tävla ft med en arab? Någon som vet några som gått/går ft och isåfall vilka klasser? Alltså inte som ponny utan som stor häst.

Sv: Araber som ft-hästar

Klart det går! Det är väl bara att testa och se hur långt det räcker, din arab är inte ju alla araber så det är svårt att säja hur bra just din är ;)
Fast debutant kan alla hästar gå...

självklart tycker jau ska pröva.en del araber vägrar och en del älskar det...... min egen jag hade vädut gick inte i närheten av en del fthinder... medans en del inte bangar för nåt..... det finns uju en arab med i -landstruppen..

Legina D-ponny var det den gick väl MSV B - MSV A tror jag.. provred den men kemin funkade inte:p

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
16
· Visningar
1 062
Senast: Mli
·
Hästmänniskan Som titeln lyder, är det klokt att köpa en häst på 141cm när man själv är 163? Jag är 19 och väger inte så mycket, men det kan ju... 2
Svar
38
· Visningar
3 018
Senast: Editten
·
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
1 218
Senast: Ketrawzc
·
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 404

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Hönstråden II
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Tillbaka