Reklamerna strular

the_connemara

Trådstartare
Nu under förmiddagen har det inte gått att fortsätta skrolla när en reklam (alla verkar det som inte en specifik) kommer i vissa lägen. Går inte heller att här välja "Bevaka" utan det blir bara som ett klick på reklamen (Beijer).

Bifogade filer

• Screenshot_20250503_093219_Chrome.webp
    Screenshot_20250503_093219_Chrome.webp
    19 KB · Visningar: 14
Jag tror jag nu lyckats blocka "fot"-annonserna, det kan kanske ta ett tag innan det fungerar.

Är det några fler som sett skrollproblem eller att det inte går att välja bevaka?
För mig verkar det fungera. Kan det vara någon specifik webbläsare, OS som ställer till det?

Jag tror jag nu lyckats blocka "fot"-annonserna, det kan kanske ta ett tag innan det fungerar.

Är det några fler som sett skrollproblem eller att det inte går att välja bevaka?
För mig verkar det fungera. Kan det vara någon specifik webbläsare, OS som ställer till det?
Jag har haft det problemet tidigare, androidtelefon med chorme-webbläsare. Varit problem om jag haft fliken med buke öppen men webbläsaren stängd och sen kommer tillbaks, brukar hjälpa att ladda om sidan. Är som att reklamen "låses" på en del av skärmen, oavsett hur jag scrollar på sidan och om jag trycker på den delen av skärmen skickas jag vidare till reklamsidan.

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
957
Senast: Shaggy
·
Hundhälsa Börjar känna mig lätt desperat så letar erfarenheter om det finns några. Har en 1 årig hanhund av aktiv sällskapsras. Han har till och...
Svar
15
· Visningar
1 443
Senast: Alexandra_W
·
Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av... 10 11 12
Svar
228
· Visningar
19 102
Senast: mumin
·
Fritid Vet inte om det finns något mer intresse här men det finns ju några andra sport-trådar så jag tänkte att jag provar! Jag har alltid...
Svar
8
· Visningar
569
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Förslag på passande matskål?
  • Akvarietråden V
  • Torrfoderdjungeln..