• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Ela
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 933
Sv: Arabstam

*Figaro var en polsk arabhingst som gjorde bra ifrån sig på galoppbanan (13-10-12), mycket tack vare sitt starka möderne som går tillbaka på Forta. Han vann bla Kriteriet och hans helsyster *Forsa vann Oaks. Har mer info på honom men har den inte tillgänglig just nu.

Jag är i Jämtland just nu... dvs 38 mil hemifrån :D Med lite tur kommer Mattsson att se den här tråden, hon har jobbat med *Figaro.

Stamtavlorna har jag hyfsad koll på var mer allmän information jag var ute efter och information om släktingar, meriter osv....

Liknande trådar

Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 577
Senast: Freazer
·
Avel Årets första föl nedkom igår kväll lite tidigare än väntat (bf 7 mars). Pigg liten krabat med bläs och två vit strumpor 💕 Svårt att se...
Svar
2
· Visningar
409
Senast: Freazer
·
Avel Till sommaren väntar mitt sto föl och har börjat fundera lite på vad det finns för alternativ att registrera avkomman i? Mamman är...
Svar
1
· Visningar
334
Senast: Görel
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 230
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka