Årets julklapp?

alazzi

Trådstartare
Vi har köpt en Wii till hela familjen. Det finns ju lite olika spel som passar olika personer i familjen. Hoppas att det motsvarar förväntningarna :)

Sv: Årets julklapp?

Det gör det säkert! Vi har haft jättekul med vår i två år. Jag säger så här: ska man ha en spelkonsol ska man ha en WII för det är så mycket interaktivitet i och stor spännvidd på spelen till. Ha kul :D

Sv: Årets julklapp?

Jag hade en wii fit bräda också men den sålde jag för att det är roligare när man kan spela fler samtidigt, dessutom så behövde jag tjata på barnen att inte hoppa på den.
Här går mario kart varmt och sports sen köpte jag sports resort men det var inte värt pengarna. Nu är jag ute efter barnspel så jag får se vad jag hittar:)

Liknande trådar

Kropp & Själ Förra året hade jag en fantastisk jul. Vi ställde in julfirandet och det var lugnt och skönt helt utan stress. I år är det tvärtom. Det...
Svar
18
· Visningar
865
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 848
Senast: SaraXX
·
Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det... 6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 947
Senast: Mirre
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 250

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka