JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Avel
Trådstartare
Trådstartare
Görel
Startdatum
Startdatum
6 Sept 2014
Svar
Svar
663
Visningar
Visningar
46 005
Status
Stängd för vidare inlägg.
Gott nytt år önskar Allis och jag!
Allis har varit coollugn och jättemysig de senaste två dagarna men nu håller vi oss till mys och eventuellt paddocken en månad framöver
Gott nytt år och god fortsättning med våra nyblivna 4-åringar!
Nu har våra fina hästar födda 2011 blivit fyra år officiellt och då har de inte längre sin plats på avel. Tiden har gått väldigt fort, det är fyra år och fyra månader mellan min allra första bild på Celia och min senaste.
Nu låser jag tråden, ni är välkomna att göra en ny under ridning. Celia kommer att dyka upp i den ibland, hon ska matchas till kvaliten är det tänkt. Det blev inget treårstest för henne eftersom hon fick en fraktur på griffelbenet.
Status
Stängd för vidare inlägg.
Hästmänniskan
Hej på er!
Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10
11
12
Tjatter
Visst kör vi i år också? :D
Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom...
16
17
18
Övr. Barn
Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
6
7
8
Tjatter
Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓
Ni som har varit med tidigare har koll på...
50
51
52
Eurovision 2025
Kultur Vi ser ju bara för barnen, när intresset slutar där så blir vi nog soffliggare igen :) så hjärtrösterna blir ju nästan lika kul som när...
Badger
1 minut sedan
Svar: 1 072
Visningar: 23 899
Allmänt
Störiga saker vi stör oss på, del 39
Tjatter Jag instämmer. Jag ser inte riktigt lika mycket samtidskonst som @parellikusken men säger samma sak. De utställningar och installationer...
tanten
7 minuter sedan
Svar: 1 800
Visningar: 92 349
Allmänt
Tar jag rätt beslut att avliva?
Hundhälsa Min vän fick ta bort en 6 månaders hund som då för 20 år sen var dåtidens svar på bullyaveln.
Tragiskt men nödvändigt när dom är födda...
Nota
8 minuter sedan
Svar: 13
Visningar: 607
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Man får inte mycket gjort på dagarna, underhållning hela tiden 🥰
Tajger
22 minuter sedan
Svar: 961
Visningar: 69 808
Hund
Hönstråden II
Lantbruksdjur Jag kan också bara svara för mig själv.
Jag bryr mig inte särskilt mycket om vad det är för ras på hönorna eller färg på äggen eller...
__sofia__
38 minuter sedan
Svar: 1 951
Visningar: 188 738
Djur
Bästa länet för häst?
Hästmänniskan Dyrt är ju väldigt relativt. Genom att kolla annonser och slutpriser på hemnet och booli i valda områden går det att göra sig en...
warg
21 minuter sedan
Växande juver-hormoner?
Avel Hur långt innan fölning kan en omföderska börja fylla sitt juver? Menar alltså inte några dagar innan, utan kan det ske redan 1,5 månad...
Månskensbonden
26 minuter sedan
Svar: 0
Visningar: 8
Avel