Arkivera mail i Thunderbird?

AmyPond

Trådstartare
Är det någon som använder thunderbird och som vet om man kan spara mail så att man kan använda dem igen utan att ha dem ligga kvar i inkorgen? Jag behöver spara dem i bevissyfte men vill inte ha dem ligga kvar där jag ser dem varje dag. Tips?

Är det någon som använder thunderbird och som vet om man kan spara mail så att man kan använda dem igen utan att ha dem ligga kvar i inkorgen? Jag behöver spara dem i bevissyfte men vill inte ha dem ligga kvar där jag ser dem varje dag. Tips?
Du borde kunna skapa en särskild mapp för dem.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
732
IT & mobiler Vad är smartaste sättet att kunna spara ett sms? Långtidslagringen sedan ska vara i datorn, inte på telefonen. Och jag vill gärna...
Svar
15
· Visningar
686
Senast: sjoberga
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 032
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag har kvar min urgamla mailadress (hotmail 😄) sedan 20 år, och ibland känns mailnamnet utdaterat och barnslig. Men jag galet mycket...
Svar
7
· Visningar
451
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka