Årsmodeller equipe

hola

Trådstartare
Hej! Tänkte bara fråga om skillnaderna från en equipe olympia 2014 och en equipe olympia 2018? Vad har ändrats typ? :confused: Och spelar det stor roll om sadeln redan bytt bom en gång innan och behöver bytas igen?
Mitt inne i sadeldjungeln och har provat fram måtten, men det är svårt att hitta en begagnad sadel i ponnyns mått:angel:
 
👆 Har alltså inte koll på detta och det kanske är dumma frågor, men jag undrar vad som ändrats mellan modellerna
:p
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är inne på att byta sadel och har fastnat för en Equipe Olympia. Jag behöver därför era råd och erfarenheter kring denna...
Svar
2
· Visningar
1 712
Utrustning Hej! Provade idag en Equipe Emporio, verkligen superskön sadel! Såg att den endast tillverkas i M i bommen men undrar om det går och...
Svar
17
· Visningar
3 709
Senast: Fiorano
·
Utrustning Jag är ute efter en begagnad sadel till min ponny och har lånat hem en Equipe Grand Prix. Provade den idag på ponnyn och tyckte att den...
Svar
5
· Visningar
4 581
Senast: misan
·
Utrustning Har i dagsläget en prestige Bellagio med bomvidd 33 som passar hästen bra, men då sadel inte passar mig behöver jag byta och är just nu...
Svar
2
· Visningar
1 877
Senast: Reville
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp