movi

Trådstartare
Ni som har Artfex S till er hund, vad har ni för hund storleksmässigt?

Kikar lite på denna bur, dock med lasttröskel men storleken är samma.

Hunden jag har är en liten dvärgschnauzer på 7kg, 33-34 i mankhöjd, längden på henne vet jag inte men tänk 35 i täcken, då är dom nån cm för långa och sen lägg på hals och huvud (bra beskrivning på längd🤣) 😁

Inga förslag på annan bur, det är den här jag får in i bilen och det är på mm på burens djup.
Har kontakt även med Robust hundburar för måttbeställd bur.

Bifogade filer

• IMG_20250523_082100.webp
    IMG_20250523_082100.webp
    62,1 KB · Visningar: 11

Hunden jag har är en liten dvärgschnauzer på 7kg, 33-34 i mankhöjd, längden på henne vet jag inte men tänk 35 i täcken, då är dom nån cm för långa och sen lägg på hals och huvud (bra beskrivning på längd🤣) 😁

Inga förslag på annan bur, det är den här jag får in i bilen och det är på mm på burens djup.
Jag har den med lastrröskel. Två dvärgschnauzrar får plats.
Mina som åker i buren är 32 cm 6,5 kg samt 34,5 cm 7,5 kg 😊

Vi har en sån till vår pudel, 34-35cm i manken och 5,5kg, 35cm i täcken på henne med :) Upplever att hon har gott om plats, och vi är nöjda med buren på alla sätt 👍

Hade en sådan när min hund var valp. Han vägde 7 kg när jag fick hem honom. Var mycket nöjd med den, men han har växt ur den (30 kg nu).

Liknande trådar

Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
904
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka