Aspbarkspellets?

Norra Uppland. Tierp ungefär. 0294 är riktnummerområdet.

Men du, kan du tänka dig att åka til Rimbo (eller snarare Rånäs) så kan jag skicka med pojkvännen aspbarkspellets ner om du bara sätter över pengar. Han jobbar på skolan i Rånäs nämligen, så han är ju där 5 dagar i veckan i princip. Om du inte löst det på annat sätt vill säga.

har dock nada koll på vad de tar för aspbarkspelletsen här (lnge sen jag kollade, de kan ha ändrat både pris och leverantör sen dess). Men om du vill kan jag som sagt kolla, frakten slipper du ju då, förutom vad det kostar att köra mellan Norrtälje och Rånäs?
 
Hej roligt att du tror att jag är tillverkare, är tyvärr
bara åf. men försöker hjälpa de som vill ha foder ändå.
Så är det något mer fel med min hemsida kan du väll maila.
En nöjd kund har tydligen börjat skriva här vilket är roligt ,själv visste jag inte att sidan fanns.
 
Stora Skedvi har riktnummer 0225.
Jag har i allafall "pratat" med hon som säljer aspbarkspellets nu, och ska nog köpa ett "lass" och prova.
 
Okej, mitt misstag. Har florerat två länkar med apsbarkspellets, den ena tillverkar (LM Foder) och så ni då, så jag måste blandat ihop dem =)

Vad jag saknar på er sida är vad det innehåller i form av SRP per kg foder. Annars är den väl bra informationsmässigt sett.
 
kolla lm foders hemsida och se om du hittar det där?
tror inte att de har räknat ut det tyvärr. Jag har tjatat
på dem över ett år för att få det själv.
 
Nej, står inte där heller. Står en analysförteckning ang Breed fiberpellets. Men proteinet angett i råprotein.

Ang aspbarkspelletsen står bara 8.5 MJ och 8,2% råprotein och att det förutom aspbark innehåller lucern, betfor, vitaminer och mineraler. SÄMRE innehållsförteckning än för Breed Fiberpelletts mao.

Och den innehållsförteckning du har på din sida är väl för Breed Fiberpellets?
 
Intresserade i Göteborg?

Finns det någon (mer än jag) i Göteborg/Västsverige som är intresserad av att köpa aspbark?? Isåfall kan man ju samordna en beställning och få bort fraktpriset....

Pm:a eller maila mig isåfall så blir jag glad!

mvh/Linda
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp