Äta i Västervik

SaraXX

Trådstartare
Jag kommer till Västervik strax före åtta ikväll. Är det någon som kan rekommendera ett ställe med okej mat? Gärna med bra salladsbuffé till. Jag bor på BW.

Jag kommer till Västervik strax före åtta ikväll. Är det någon som kan rekommendera ett ställe med okej mat? Gärna med bra salladsbuffé till. Jag bor på BW.

BW:s restaurang är helt OK.
Thai/kina så är Thai Hoa en bra, strax över medelmåttig restaurang, men bra priser.
Vill du gå lite dyrare är Smugglaren eller Guldkant bra alternativ.

Guldkant utan tvekan. Tror inte dom har salladsbuffé dock. Smugglaren är också trevligt men Guldkant känns betydligt trevligare i det fina vädret.

Liknande trådar

Mat Ja som rubriken lyder finns det något trevligt ställe att äta på där i Västerås Kommer inte ha jättelång tid på mig så gärna något som...
Svar
7
· Visningar
506
Senast: Snurrfian
·
Mat Någon som har tips på var man kan äta en lördagskväll? Vi har hyrt en stuga på västra Tjörn över helgen och vill ha nåt alternativ om vi...
Svar
4
· Visningar
493
Fritid `Kommer till Stockholm 18-20 januari. Om någon har lust att vara middagssällskap den 18 januari så hojta till, då är jag solo. Söndagen...
Svar
11
· Visningar
901
Senast: Liten
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 533
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår