Återförsäljare

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Popyja
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 637
P

Popyja

Hej,är det någon som vet hur det blir om man vill att en återförsäljare ska ta hem tex, en hjälmmodel som de inte har hemma, och hjälmen sedan inte passar, får jag som kund då betala för beställningen?
// Popyja ; tacksam för svar på en kanske lite dum fråga:o

Sv: Återförsäljare

Hej,är det någon som vet hur det blir om man vill att en återförsäljare ska ta hem tex, en hjälmmodel som de inte har hemma, och hjälmen sedan inte passar, får jag som kund då betala för beställningen?
// Popyja ; tacksam för svar på en kanske lite dum fråga:o

Beror på hur "kundvänlig" återförsäljaren är! Jag tycker nog att dom skall tillhanda hålla den servicen om det inte är en mkt märklig vara som dom skulle få svårt att sälja om dom var tvugna å sälja till någon annan. Men det är som sagt olika på butiker;)

Liknande trådar

Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 446
Katthälsa Hej, Vi har en "bonuskatt" som har blivit tovig som fasiken på höfterna, tovor stora som handflator. Det brukar komma tovor som går att...
Svar
9
· Visningar
875
Senast: Nikan
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
704
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
643

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka