Diskbråck

Nalasmatte

Trådstartare
Hej
Finns det någon solskenshistoria om diskbråck och spondylos ni kan dela med er av?
Jag slutade med hästar för jag orkade inte med alla skador och hade ganska många olycksdrabbade år. Men nu har jag en "trasig" hund istället. Han har spondylos på flera ställen och ett akut diskbråck. Han är 5. Jag är jätte ledsen, han är mitt allt.
Han visar bara smärta vid palpation och han har lite märkligt rörelsemönster, har aldrig pipit lr visat stort obehag men jag är ju livrädd att det ska bli värre lr att han har jätte ont men inte visar det. Jag älskar denna hunden och går igenom eld för honom

Min hund har diskbråck. Hon har haft det nu i 5 år typ (eller 4?). Jag sköter det genom smärtlindring, kiropraktor, träning och ljusterapi.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger... 2
Svar
21
· Visningar
2 052
Hundhälsa Hej! Jag skulle behöva höra lite andra röster angående en händelse som jag och min hund var med om. Han var väldigt smart, hyper o...
Svar
10
· Visningar
2 468
Senast: Mkb
·
Hundhälsa Hej kära buke! Flera år sedan jag skrev sist men nu behöver jag ventilera. Min underbara lilla dansksvenska gårdshundstik på 9 år blev...
Svar
11
· Visningar
3 685
Senast: NotlikeI
·
Hundhälsa Hej, jag känner mig väldigt handfallen inför situationen jag är i, behöver alla tips, råd och synpunkter som finns. Jag känner att jag...
Svar
7
· Visningar
4 761
Senast: s957
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka