återställa dator

ameo

Trådstartare
Moderator
Jag har en liten dator, som jag ska göra en återställning på, då den funkar dåligt.
På disken finns en D-partition, som jag använt att spara filer på.

Någon som vet om även den delen av disken raderas, eller om det bara är C-disken som återställs?

De gånger vi återställt vår dator har endast c-disken återställts/rensats.
Men har för mig att man får välja vilken disk som man vill ska återställas.

Jag var tvungen att formatera C-disken pga trojan för ungefär ett halvår sedan och allt på D-partitionen är kvar.

Kom ihåg att om du har filer du vill ha kvar i dina dokument och på skrivbordet måste du spara över dem till något annat, de foldrarna ligger under C.

Kom även ihåg att om du formaterar C disken och/eller gör ominstallation återställs även registret, så alla filer du har på D disken måste letas upp manuellt efteråt när du vill använda dem

Liknande trådar

IT & mobiler Sitter och jobbar hemma. Jag har en laptop med ganska mycket minne. Jag kör allt lokalt på C jag gör förändringar i en fil (cad) och...
Svar
2
· Visningar
404
Senast: fejko
·
IT & mobiler Det enda jag får fram när jag googlar är att man ska trycka ALT+ 2016 men det funkar inte. Min dator (hp) går bara in på spara... 2
Svar
21
· Visningar
888
Senast: Enya
·
IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
303
Senast: Tilly_85
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 156
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka