Att dela på föräldradagarna!

Sv: Att dela på föräldradagarna!

Jag har en 50% tjänst, jobbar 20h i veckan. Sen när jag varit mammaledig så kommer sambon börja vara hemma, men han behöver bara ta ut 2-4 fp dagar i veckan då jag är ledig flera vardagar i veckan.
Men måste han alltså ta ut 5 dagar i veckan ändå? (tänkte på det ni diskuterat ang sgi). Alltså jag tar inte ut några fp dagar under den tiden, utan har ju mina vanliga lediga dagar, då kan sambon jobba (eller ta fp dagar om vi vill ha ledigt tillsammans). Sen tar han bara ut fp de dagar jag är på jobbet.
Så måste det ju funka?

Liknande trådar

Övr. Barn Just nu arbetar jag 85% (utan att fylla upp med föräldrapenning), men skulle ju vid en ev ny graviditet egentligen vilja jöja min SGI... 2
Svar
25
· Visningar
2 129
Senast: Manji
·
Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
2 243
Senast: Amha
·
Övr. Barn Ena barnets partner skriver eller ringer till mig så fort det är minsta fnurra på tråden, ofta för saker som inte ens känns som ett...
Svar
8
· Visningar
1 735
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får... 6 7 8
Svar
148
· Visningar
11 116

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka