Att det ska vara så svårt....

Machen

Trådstartare
att hitta ett helt vanligt svart träns med pullarnosgrimma, silverspännen, vanligt pannband, inga färgade sömmar, BRA kvalitet, prisklass upp till 2000kr. Har letat massor på nätet och i hästbutiker, men hittar aldrig det rätta! Det är ju alltid nåt som inte stämmer.....

Någon som har något tips var man kan hitta ett!?
(Hoppas hoppas.....)

Senast ändrad:
Sv: Att det ska vara så svårt....

Finns ett på börjes för 159 kr som ser ut som det på bilden....Har ett sådant, inte super kvalite, men sköter man det så håller det länge,länge.....och är himla fint....

Sv: Att det ska vara så svårt....

Detta med nosgrimmor....vad skiljer...har alltid bara använt en vanlig...Med en rem ovanför och ett nedanför bettet...Vad heter dom...hjärnsläpp ;))Är det bara en smaksak eller.....har dom olika funktioner....
Den såg snygg ut den från hubertus....

Liknande trådar

Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 207
Senast: Capybara
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: cowgirl81
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
570
Senast: Ramona
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 030
Senast: Sharpless
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka