Att inte bjuda svärmor på middag

Tättran

Trådstartare
Tänkte bjuda min son o sambo på middag idag, och kände bara för att bjuda dom.
Nu sitter min svärmor ensam,och jag känner så dåligt samvete för det.Hon har en dotter också i samma stad som jobbar väldigt mycket.
Hon brukar vara med oss mycket på storhelger och så och hon är väldigt rar på alla vis.Varför måste man alltid känna såhär?:(

Sv: Att inte bjuda svärmor på middag

Bjud in svärmor också
Om hon inte gärna vill vara ensam, vill säga

Det är bara det att jag inte kände för att vara med svärmor idag,lite egoistisk kanske.

Jag tycker inte att det är egoistiskt att bjuda bara sonen och hans sambo. Förstår helt känslan av att få ha "ungarna" för sig själv några timmar. :)Svärmor kan du ju hälsa på/bjuda in en annan dag.

Liknande trådar

Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 121
Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
441
  • Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
681
Övr. Hund Jag behöver höra nya infallsvinklar. Jag har en ung tysk terrier. Är uppväxt med rasen, men hon är min första egna. Enda sedan jag... 2
Svar
23
· Visningar
2 371

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka