Auktioner utomlands

M

M_Q

Någon som har tips på ridhäst auktioner utomlands?
För de olika förbunden m.m
Gärna länk och tidpunkt när de brukar vara.
Som en liten "collection"...

Sv: Auktioner utomlands

Här är några exempel på auktioner från några olika länder

Dessa auktioner finns på www.hanoveraner.com

26./27. January 2007
[ Winter-Auction Hanoverian Ridinghorses ]

13./14. April 2007
116. EliteAuction Hanoverian Ridinghorses and Foals

4./5. May 2007
May-Auction hanoverian ridinghorses

20./21. July 2007
Summer Auction Hanoverian Ridinghorses

17. - 19. August 2007
33. Elite Foals- and Brood Mare Auction

12./13. October 2007
117. Elite-Auction Hanoverian Ridinghorses and Foals

25.-27. October 2007
Stallion Licensing and Sales

9./10. November 2007
November-Auction Hanoverian Ridinghorses and Brood Mares

redan nu i helgen har Danmark auktion i samband med sin hingstkåring http://www.varmblod.dk/copy_of_auktion/auktion-hingstekaring-2007

Holländarna har b la detta
KSS/VHO-sale 2007

From Wednesday the 31st of January until Saturday the 3rd of February the KWPN Stallion Show takes place in the Brabanthallen in Den Bosch. Part of this large-scale breeding-event is the KWPN Select Sale on Saturday the 3rd of February. Also this year a large number of talented stallions are presented to be sold by this Dutch auction by auctioneer Hans Sinnige. Except from the auction, breeders also have the possibility to sell their horses at the VHO-sale. At this site you can find information about the KWPN Select sale and VHO-Sale 2007.

www.kwpn.nl/selectsale

Liknande trådar

Gnägg Det börjar bli dags för mig att leta efter en ny häst och jag undrar om ni har något tips på en ny ras som skulle passa mig. Jag är...
Svar
19
· Visningar
1 264
Senast: ufot
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 503
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 436
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 667
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp med diarré?
  • Valp 2025