Australian Shepherd

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare lill_sessan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 883
L

lill_sessan

Hej alla ihopa...

Jag skulle vilja köpa en Australian Shepherd men jag vet inte riktigt vart jag ska vända mig. Är det någon som har några tips? eller rent av egna valpar?

Men inte förrens til lsommarn då jag flyttat till mitt hus..

Tack på för hand..

Sv: Australian Shepherd

Min syster föder upp aussie vovvar. Men hon har inga kullar planerade just nu. Hon har bara haft tre kullar men mycket fina hundar tycker jag.

Du kan ju kika på hemsidan om du vill. Det finns länkar till aussieklubben där du kan kolla vidare med. Lycka till.

http://web.telia.com/~u40445190/

Liknande trådar

Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 592
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 144
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Jag planerar att adoptera/köpa en husky, inte imon utan om två år eller så när jag har hus och inte bor i lgh. Vi är fullt påläst på vad... 2 3
Svar
56
· Visningar
5 588
Senast: lilstar
·
Hundavel & Ras Konstig rubrik kanske, men.... Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 200
Senast: Digbil
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V