Avbruten tävling

Sv: Avbruten tävling

Jodå, det gick bra för Eros... :D
Synd att du inte såg honom, han är en liten godbit! Det blir ingen tävling i Örebro, då de inte har någon msv klass, men han skall starta i Botkyrka (DM), Stockholms Fältridklubb (msv) och troligtvis Mantorp (msv) innan säsongen är slut. :) Håller även tummarna för att han och hans ryttare skall tas ut till att rida Lag-SM i Borås. :d
Efter säsongen behöver han en ny ryttare, så SM blir det tidigast nästa år... ;)
Hlsn Helena
 
Sv: Avbruten tävling

SFK borde jag kunna kolla om jag är ledig :) Jobbar som en gnu på en liten ridskola nu för att kunna köpa ut min drömponny.
 
Sv: Avbruten tävling

Är du säker ang Segersjö fio?
Jag har för mig att Anna Hassö vann :confused:
men minnet är ju sissiodär *suck*
Red visserligen inte den klassen, men väl den andra...
Priserna delades väl ut efter dressyr+hopp i den svåra??
 
Sv: Avbruten tävling

Nu har jag kollat!

Inget resultat i den svåra klassen, den ställdes in och inga priser delades ut.

Däremot vann ju Anna msv A klassen vilken genomfördes.

Så i Segersjö anser jag att man gjorde rätt dvs inställd terräng = inga priser
 
Sv: Avbruten tävling

Jag tycker att det var dåligt att dom delade ut priser och gör så att den som lede tävlingen efter dressyren o hoppningen vann och den som låg två kom två osv... Eftetersom fälttävlan är TRE grenar så tycker jag inte att man kan säga att resultatet är klart efter TVÅ! är det någon som håller med mej om det?
 
Sv: Avbruten tävling

Jag tycker att det var bra rent säkerhetsmässigt att terrängen ställdes in´, men jag tycker att banan var för dålig för att kunna ta så många starter som arr. tagit mot. Dom skulle ha satt en begränsning på anm. innan eftersom dom borde ha koll på sin banan att den inte klarar speciellt mycket vatten. Det har ju ändå varit dåligt väder ett tag nu..............
Redan på lördagen när jag gick banan (innan skyfallen) såg man att det var ohållbart för dom som skulle gå ut som sista klass.
:smirk:
 
Sv: Avbruten tävling

Ja jag håller med !! Priser skall inte delas ut enbart efter 2 grenar och särskilt inte när ingen terräng har ridits, det är ju det som är det största och mest utslagsgivande momentet i fälttävlan.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp