Anyo

Trådstartare
Jag har kvalat upp min 6 åring till Avd A i 1M. Jag är en sån person som måste vara bombsäker på allt innan jag agerar så jag undrar nu, eftersom jag är startberättigad i Avd:A i 1M Så får jag väl starta en Avd A i 95 cm? Eller måste jag ha två rundor i även 95? Har inte för mig att det är så men som sagt. Jag vill vara säker :)

Sv: Avd:A

Ja, du får starta i avd A i alla höjder upp till och med 1,00 m om du gjort två felfria avd B i 1,00 m. Men varför blir du säkrare på det för att någon okänd människa på buke sagt det? Jag (och alla andra) kan ju vara någon självutnämnd expert som säger vad skräp som helst! :)
/Lady_S

Jo jag tror att det är så men kollar liksom en extra gång innan :) Och det verkar finnas å många duktiga tävlingsryttare här som jag VET att dom vet :)

Min fundering är väl mest varför du inte kollar i TR, som ju också finns på nätet? Då skulle du ju få ett ännu snabbare svar! :) Nu svarar vi ju här också, det är inte det men... Jag gillar TR! :D
/Lady_S

Min fundering är väl mest varför du inte kollar i TR, som ju också finns på nätet? Då skulle du ju få ett ännu snabbare svar! :) Nu svarar vi ju här också, det är inte det men... Jag gillar TR! :D
/Lady_S

Haha och jag HATAR TR :D Det är så luddigt i TR :) Men jag ringde rill förbundet och frågade :) och det var precis som ja trodde :)

Ha, ha! :D

Ja, säga vad man vill om förbundet, men ringer man och frågar så får man oftast svar! :)
/Sussi

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 416
Senast: qitis
·
Gravid - 1år Familjen klarade vintern med en enda förkylning. Nu är 9 åringen inne på andra omgången kräksjuka... Först var han sjuk för 10 dagar...
Svar
4
· Visningar
985
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 437
Senast: Edla
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 275
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka