Avelsseminarium på Flyinge...

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare clownen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 821
C

clownen

Såg på Flyinges hemsida att det ska vara ett avelsseminarium där i April.

Är det någon som vet vem som ska hålla i seeminariet ? Vilka ska sitta i panelen ? Vad ska diskuteras ? Blev lite nyfiken då det tydligen inte verkar bli någon avelskonferens - som det annars brukar vara vid den hr tiden i Januari/Februari.

Hälsningar Helen
www.stalltortuna.com

Sv: Avelsseminarium på Flyinge...

Var på ett avelsseminarium för två år sedan på Flyinge. Skulle tro att det är ungefär samma föreläsare i år, en agronom från Flyinge, stostallchefen på Flyinge, och Birgitta Bentzer också Flyinge. Vet inte om jag fick veta så mkt nytt men det är ju alltid kul att träffa människor som "brinner" för det här med avel om inte annat. Men det är mkt runt Flyinge och deras hingstar tyckte jag. Lagom intressant i mitt tycke men men.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 254
Senast: Piaff
·
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag... 6 7 8
Svar
150
· Visningar
14 213
Hundhälsa Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Svar
13
· Visningar
1 155
Senast: Grazing
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
942
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31