Avinstallera appar innan skicka in...?

Mim

Trådstartare
Ska skicka in min mobil då den tappat känseln, den reagerar inte när jag touchar där 456 ligger. :meh: Det är ungefär där man svarar och trycker ok på vissa kommandon. :banghead:

Jag ska tömma den på bilder, minneskort och SIM-kort men bör jag avinstallera BankID och Swish m. fl.?:confused:
Hoppas på att få tillbaka samma mobil men man vet ju aldrig, har bara haft den i ca 2-3 månader. :(

Ska skicka in min mobil då den tappat känseln, den reagerar inte när jag touchar där 456 ligger. :meh: Det är ungefär där man svarar och trycker ok på vissa kommandon. :banghead:

Jag ska tömma den på bilder, minneskort och SIM-kort men bör jag avinstallera BankID och Swish m. fl.?:confused:
Hoppas på att få tillbaka samma mobil men man vet ju aldrig, har bara haft den i ca 2-3 månader. :(
Det hade jag absolut gjort! Efter avinstallation även gjort "secure erase" eller vad det kallas så att data i minnet inte kan återskapas och sedan en "fabriksåterställning". Och velat haft garanti från reparatören på att telefonen inte kommer i orätta händer!

• Gilla
Reactions: Mim
Jag får se till att fixa det. :)
Kände mej lite paranoid men fler jag pratat med säger samma sak. ;)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka