Avinstallera program

Pancakes

Trådstartare
Tänkte rensa min dator på lite programs om jag inte använder längre men mina datorskills är visst ännu sämre än jag trodde :o

Jag tänkte att det bara var att trycka på avinstallera inne i programmappen, men efter att ha kolla i fyra-fem mappar så hittar jag inte ens det.

Men man kan ju avinstallera program via windows "program och funktioner", är det lika effektivt som att avinstallera med hjälp av programmets egna?

Sv: Avinstallera program

Oftast är det samma avinstallation både i Program och funktioner och programmets mapp, men rekommenderar att alltid avinstallera via Program och funktioner för att slippa framtida problem.

Så bra, jag inbillade mig att det var bättre att göra det via programmets egna mapp. Här ska rensas!

Har märkt på några icke-microsoft program att de inte avinstallerats ordentligt via den egna programmappen, men det har löst sig ändå.

Liknande trådar

Äldre http://nyheteridag.se/nytt-sd-rekord-i-sentio-pa-otroliga-269-procent-moderaterna-stortdyker-till-samsta-nagonsin/ SD ( 26,9 )och C (...
Svar
19
· Visningar
1 928
Senast: Blue
·
Gnägg Tack för allt kära vän. Mitt ute i Smålands skogar, på en gård med vackra stenrösen och gärdsgårdar, inne i en liten mörk gruppbox, där... 2
Svar
28
· Visningar
3 968
Kropp & Själ Hej Här kommer en berättelse om mitt liv som jag skriver i terapisyfte då jag är och har varit deprimerad större delen av mitt vuxna...
Svar
8
· Visningar
2 428
Senast: snajl
·
Hästvård Jag blir inte riktigt klok på min hästs mage och tänkte nu höra om någon har liknande erfarenheter. Börjar med en liten (halvlång)...
Svar
11
· Visningar
3 158
Senast: MayGrace
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka