JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Avkommor e. Uplands Bronze?
Avel
Trådstartare
Trådstartare
Seha
Startdatum
Startdatum
9 Jul 2007
Svar
Svar
2
Visningar
Visningar
895
en kompis funderar på att köpa en häst e. Uplands Bronze,
blev lite nyfiken på denna hingst
vad har ni för avkommor efter honom, hur är dom byggda o.s.v,
vill veta precis allt om denna hingsten och om hans verksamhet i avel e.t.c
Sv: Avkommor e. Uplands Bronze?
tackar
,
ingen mer som har nått?
Avel
Jag är jättenybörjare på avel och är i full färd med att försöka välja hingst. Hittar många äldre trådar om samma ämne med hingstar som...
Avel
Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr.
Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Avel
Hej!
Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Hundavel & Ras
Något som kommit upp i mitt flöde de senaste dagarna är artiklarna och diskussionerna angående blandrasavel och renrasavel i Borås...
4
5
6
Vad vill han ?
Relationer Allt som inte är ett ja är ett nej, det vet du väl.
Ja jag är också förkyld och kan varken jobba eller utöva mina intressen.
emma-vsm
Alldeles nyss
Eurovision 2025
Kultur Ja, jag har också hört honom och Tobbe Ek prata om det. Och enda sättet vore ju om en artist tog tydlig ställning mot Israel, vilket de...
hundtant
2 minuter sedan
Svar: 1 109
Visningar: 25 638
Allmänt
GVFÖ 2025
Kultur Sam och Denise.. dom sitter i en soffa i Gbg och det enda jag tänker är "men ut och gör någonting!". Det finns ju hur stort utbud som...
cili
7 minuter sedan
Smitare - hur gör ni?
Hundträning Så är det väl i princip alla trådar och folk menar bara väl för det mesta :)
Nota
1 minut sedan
Svar: 78
Visningar: 4 829
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Igår kom det upp ett facebookminne om Tas som jag hade för några år sedan. Att hundarna grävde hål och gömde grejer var ju inte...
Migo
9 minuter sedan
Svar: 1 354
Visningar: 82 670
Hund
Minska antalet fästingar på katt
Min veterinär skrev ut Credelio till vår katt, han får en tablett i månaden och har väldigt få fästingar som jag hittar. De som sätter...
pajaztar
16 minuter sedan
Svar: 8
Visningar: 232
Katt