avvisa sms, samsung

Isituss

Trådstartare
Råkade klicka på avvisa när jag var inne på en smskonversation. Avvisa står under "lägg till i skräppostnummer", i inställningarna på den specifika konversationen. Har en samsung galax s4. VAD HAR JAG GJORT? Det som hände var att jag kom tillbaka till alla konversationer, men jag är rädd att jag råkat blockera numret. Har jag det??:crazy:

Sv: avvisa sms, samsung

Äsch, det va inget! Kan ta emot sms av personen i fråga, så problemet var väl aldrig ett problem :p

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
686
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och... 2
Svar
35
· Visningar
3 154
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 611
Senast: Gabby_Ossi
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit... 2
Svar
24
· Visningar
4 702
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka