B-ponny hingst till welshsto

Karoliten

Trådstartare
Lite snabba pix och sent på säsongen🙈Men nu står vi med ett welshsto och vi vill gärna betäcka henne. Söker en trevlig b-ponny hingst. Ska vara godkänd, antingen tävlad eller påvisad god arvbarhet i främst hoppning.Bra temperament viktigt! Fallit för Frankenhoehs Daylight. Vet ni något om hans avkommor?Något mer förslag?
 
Synd att Fabian II RW är död. Gav fina trevliga avkommor tyckte jag.
Känner mkt väl till hingsten du nämnde. Tycker själv inte jättemkt om den men kan inte säga riktigt varför. Måste det vara en welsh? Tycker Gasque är fin men han är ju tre cm över b-ponnygräns.
Vet inte alls om han lever längre men har alltid tyckt att Kulltorp Arkitekt är så söt 😍
 
Synd att Fabian II RW är död. Gav fina trevliga avkommor tyckte jag.
Känner mkt väl till hingsten du nämnde. Tycker själv inte jättemkt om den men kan inte säga riktigt varför. Måste det vara en welsh? Tycker Gasque är fin men han är ju tre cm över b-ponnygräns.
Vet inte alls om han lever längre men har alltid tyckt att Kulltorp Arkitekt är så söt 😍
Vill gärna ha fram en b-ponny
 

Liknande trådar

Avel Hej, jag skulle vilja ha tips om hopphingstar att betäcka mitt D-ponny sto med! Meningen är att helst få fram en framtida tävlingshäst...
2
Svar
24
· Visningar
3 447
Avel Jag har ett litet welshsto( 122cm, 5år, kat b, isabell) som vi funderar på att betäcka redan i år( vi har bara ägt henne några dagar)...
Svar
13
· Visningar
1 965
Senast: Heloise
·
Avel Första gången jag postar något på Buke på väldigt länge, så jag hoppas att denna frågan hamnat rätt nu. Annars får någon moderator gärna...
Svar
5
· Visningar
1 366
Senast: EoG
·
Avel Går i lite tankar på att betäcka mitt ponny sto (145cm) tysk ridponny, då med mål att få en normal stor storhäst och därmed betäcka med...
2
Svar
31
· Visningar
4 637
Senast: Nafayette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp