B*rjes minregntäcke?

Russis

Trådstartare
För ca 200 kr... Är det nåt att ha? Förstår att det inte är ett kanontäcke, men är det OK att ha, eller är det väldigt dåligt (med tanke på priset)? Är Himalayatäcket (ca 400 kr) mycket bättre, så det är lika bra att satsa på det (om det finns i 105 :confused: )...

Sv: B*rjes minregntäcke?

det är det någ som ett vanligt regntäcke, annars är det nog bra o ha om det "vanliga" är blött på morgonen..

annars kan jag tipsa om hööks thermo master täcken..

Senast ändrad av en moderator:

Hästen jag kör har ett sånt där minitäcke från Hööks tror jag att det är och det tycker jag verkar bra från det jag sett..kanske inte så mycket...Men det är väl ingen superkvalitet men det förväntar man sig ju inte heller för 200kr!

Minitäcket andas inte. Satsa på ett täcke som andas så slipper hästen bli våt från insidan.

Liknande trådar

Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
857
Senast: Hermelin
·
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 315
Senast: Tantan
·
Hundträning Hej! Vi har för en vecka sedan fått hem en gråhundsvalp, världens sötaste och piggaste lilla krabat! Jag har inte haft valp på 12 år och...
Svar
2
· Visningar
444
Senast: tanten
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 858
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tittar in i ditt kök del 27
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur