Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
jag har 4 paddar. tycker dom e helt suveräna! använder dom efter lite hårdare ridpass (& alltid när jag hoppat) han blir aldrig tjock i benen eller så. min andra ponny är lite tjock emellan åt och hon svarar direkt på paddarna. hon blir superfin i benen efteråt!!
Har prexis börjat använda B o T paddar fram på min häst, i förebyggande syfte, när jag rider.
Hon är emellanåt mer i luften än på marken när vi rider, och har dragit på sig en hälta av det för 4 veckor sen. Är nu under igångsättning och har
B o T paddar fram vid all ridning.
Undra om dom gör så att hon mindre?????
Inbillar mig att om paddarna nu är så bra som det sägs, så håller dom hennes kotor varma, och hon klarar ett par bocksprång......
Har börjat använda paddarna och tycker att dom är suveräna. Min häst hade tendens till gallor bak och redan efter några nätter var det betydligt bättre
Då min häst har lätt för att låsa sig i bogarna har jag även (usch dyrt ) investerat i stalltäcket. Använder det före träning några timmar och jmf med tidigare är hästen betydligt mjukare och behagligare redan i början av ridpasset. Dyrt ja men ändå väl värda pengarna.
Jag har back on track på min häst bak. Han har på dem hela tiden när han går i hagen.Jag tar av dem när jag rider. Han har väldigt svullna ben bak och är gallig. Nu har han haft dem en vecka och han är ff ganska gallig men i informationen står det ju att man iaf ska ha dem på i 3 veckor för resultat.
Senorna känns torrare, så det är ju positivt iaf.
Jag har de största skydden 40*50. Ska införskaffa de mindre när jag får råd! :smirk:
Hundavel & Ras Det är knappast ett problem med en begränsning på 500 individer om man är intresserad av vilka uppfödare som använder sig av BPH i nutid...
Hästmänniskan Jag har en häst med såna fläckar på ryggen! Tyvärr lätt att tro att det kommer från illasittande sadel, men tittar man efter är det ju...