Back on track på hööks?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Fladde
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 56
  • Visningar Visningar 3 525
Sv: Back on track på hööks?

jag började som en del tidigare skrivit läsa den här tråden för att jag ville veta om BoT men tydligen så måste folk störa sig på varandra hela tiden om de har olika mängd pengar. :mad: trodde detta var ett forum för trevliga hästmänniskor men tydligen har en del avundsjuka typer smugit sig in ändå, jag tror inte att så många bryr sig om att fladde kanske köper dyrare saker än de, de flesta har vett att uppskatta det de har. :devil:

sååå, var får an tag på BoT billigare än hööks? hemsida? :banana:

DEt där var väl inte schysst?!!
Frågan handlade väl om ifall det var samma paddar. (Hööks har väl ibland kopior").
Har inte läst mkt av "Fladde" me man behöver väl inte vara rik för att man frågar om B& T-paddar.
Jag är definitivt inte rik & jag har både täcke & paddar.
Sedan om någon köpt hästen dyrt? So what... efter inlägg jag läst tidigare verkar det ju vara endel problem med pållen...

Jaja..

P.S
Har köpt mina paddar hos olika ÅF, bla min hästmassör som tog 400kr för ett par (det var billigt).
Sedan vet jag en annan som tar 500/par.
men självklart borde det ju vara billigast att handla direkt från Back on Track...
MVH

bapro skrev:
Sedan om någon köpt hästen dyrt? So what... efter inlägg jag läst tidigare verkar det ju vara endel problem med pållen...

Jaja..

precis! jag tycker snarare att det är bra att sådana som fladde (menar inget illa nu) finns på buke för det visar ju genom att hon har problem emd sin svindyra pålle att även folk med pengar är trevliga och normala människor. om nu någon tvivlar på det innan :angel:

bapro skrev:
DEt där var väl inte schysst?!!
Frågan handlade väl om ifall det var samma paddar. (Hööks har väl ibland kopior").
Har inte läst mkt av "Fladde" me man behöver väl inte vara rik för att man frågar om B& T-paddar.
Jag är definitivt inte rik & jag har både täcke & paddar.

Jaja..

a med pållen har det variten del problem tyvärr :(
Skulle ju tävlat för fult nu och så men det blir ju inte alltid som man tänkt sig :crazy:

Pengarna hjälperju inte så mycket.

Senast ändrad av en moderator:

Fladde, ta du allt skitsnack och alla elakheter med en nypa salt. Jag tycker att du verkar trevlig och ödmjuk. Om folk inte kan ta att man pratar om märken (och pengar) så är det deras problem, om de är avundsjuka eller snåla. Ekonomi och uppfostringsfrågor kan läggas under "övriga" trådarna anser jag.

MVH AsMoDeUs **twistshread**

precis. känns ju måttligt kul när någon lägger in en tråd om utristning och får en massa oviktigt skit tillbaka. fnys.

hur som helst, någon här som har hasskydden från BoT, har de ens kommit ut på marknaden? är de bra och sitter de bra?

Jag beställde ett hasskydd i onsdags, så det bör komma imorgon. Så efter helgen kan jag nog berätta för dig hur och bra det sitter. De fanns i höger och vänster iaf, så det går inte att använda ett skydd till båda haserna, utan man måste ha ett par.

Jag provar ett först och ser om det sitter bra, så beställer jag väl ett för höger ben så småningom. Det blir lite dyrt att köpa två på en gång.. 390 kr b.t.w
AsMoDeUs

asmodeus skrev:
Jag beställde ett hasskydd i onsdags, så det bör komma imorgon. Så efter helgen kan jag nog berätta för dig hur och bra det sitter. De fanns i höger och vänster iaf, så det går inte att använda ett skydd till båda haserna, utan man måste ha ett par.

Jag provar ett först och ser om det sitter bra, så beställer jag väl ett för höger ben så småningom. Det blir lite dyrt att köpa två på en gång.. 390 kr b.t.w
AsMoDeUs

Ja. Pma hemskt gärna mig och berätta hur det går med det. Är rätt sugen på att köpa ett själv så är idel öra. :bow:

Will do, will do. Om jag inte hört av mig till dig på tisdag senast så pm:a mig, för då har jag glömt bort det. *Minne som en guldfisk*
AsMoDeUs

Håller med de "positiva" inläggen mot Fladde!

Och jag läste någonstans att hon inte ville ha fler hästar fast hennes föräldrar ville det..

HoppFantasten skrev:
Håller med de "positiva" inläggen mot Fladde!

Och jag läste någonstans att hon inte ville ha fler hästar fast hennes föräldrar ville det..

Exakt har inte tid eller ork med fler.
Vill ju hinna med skolan med;)

var KÖper Man Paddarna Billigast?

domino skrev:
Ja det är företaget som gör dom som är där och säljer. Jag köpte ryggvärmaren när de var på globen. Då gav dom 10% rabatt med så jag gav 620kr för den. Kostade annars 690kr. Benpaddarna kostade 290kr nånting när jag var i kontakt med dom i början av november.

Om 690 är ord pris så kan man köpa det billigare från återförsäljare. Jag gav 650 kr..

Liknande trådar

Utrustning Nån som vet om back on track pardus L är 58-60 eller 59-60? Står olika beroende på var man läser.
Svar
0
· Visningar
137
Senast: aglaonema
·
Utrustning Mitt gammelsto får väldigt svullna bakben när hon står inne över natten. Jag lindar med vanliga stallbandage men skulle gärna ha något...
Svar
16
· Visningar
939
Senast: Svartkatt
·
Utrustning Ska prova skicka efter hjälm och har storlek 58 på min nuvarande. Hjälmarna finns i M 54–58 och L 59-61, back on track hjälm. Vilken...
Svar
16
· Visningar
1 201
Senast: aglaonema
·
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Bråkande hundar
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈