Back On Track ryggvärmaren...

domino

Trådstartare
...köpte en i Globen i fredags och när jag kom hem och tittade närmare på den dök ett fågetecken upp... Åt vilket håll ska den sys fast... med ringarna neråt, mot hästen eller uppåt. Det är ju som två kanaler med, är de till för att man tex ska kunna ha den utan täcke och sätta täckesgjord i??
Tacksam för svar!! :) :bow:

Sv: Back On Track ryggvärmaren...

Vet ej. Men back on track har en hemsida gå dit och kolla eller maila dom och fråga.

Jag vet, har kollat där! ;) Tänkte att jag kunde få snabbare svar här :D
Men jag tror jag har listat ut det nu hur jag ska sy fast det ;)

Det går bra att spänna fast den med en elastisk täckesgjord under ett täcke också, det brukar jag göra med min.

På ett täcke har jag bemödat mig med att sy fast snören som jag sedan knyter fast i ringarna på värmaren, har ringarna uppåt mot täcket.

Okej, tack så mkt för svar! :bow:

Det var ju smart att sätta dit trådar o sen knyta fast, då kan man använda den på fler täcken! Hade elsastisk gjord igår när jag provade den på honom. Han såg ut att tycka det var skönt! :)

Liknande trådar

Träning Back on track.. när ska man använda det och när ska man inte använda det? Jag har täcke som vi använder inför träning och tävling i...
Svar
1
· Visningar
1 172
Senast: MiniLi
·
Utrustning Hej! Jag ska börja ha back on track stallbandage på nätterna på min häst. Men har inte hunnit köpa än. Jag har back on track paddar som...
Svar
1
· Visningar
836
Senast: LilaTiger
·
Utrustning Hej, I julas köpte jag en back on track hjälm eq3 med samhetsfinish eftersom jag började rida unghäst I samma veva och då ville ha något...
Svar
4
· Visningar
1 529
Senast: Marvin
·
Utrustning Man blir ju gärna lite shoppningbenägen när man har en häst med problem som man tror sig kunna förbättra på så sätt, men jag vet att det...
Svar
12
· Visningar
2 284
Senast: Linda_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka