Back-On-Track täcket...

F

furreburre

Någon som har det?
Fick mitt igår (har inte hunnit pröva det ännu) och undrar hur ni gjorde i början? Lade ni bara på täcket och lät hästen börja gå med det direkt eller vande ni in det succesivt?
Tacksam för svar!
 
Jag har ett utetäcke, jag vande inte in och märkte inget negativt med det.
Har du inne eller utetäcket??
 
Finns innetäcket att köpa??? På deras hemsida så står det att det är under utveckling. Jag väntar och väntar... JAG VILL HA ETT INNETÄCKE!!! :)
 
Synd... Jag mailade dem för ett par dagar sedan angående stalltäcket men har ej fått något svar än. Vi får se vad dom svarar.
 
Kommer att finnas i storlekarna 125-165,
Kostar lika som utetäcket, som kommer att
höjas. 2568:-
 
Tack för alla svar! :)
Jag har utetäcket!
Tyvärr så var det ju inte väder att använda det eftersom regnet stod i backen så... Väntar tills det blir kallare och mindre lera i hagarna.. :angel:
Mitt täcke kostade 2800:- med nackdel!
 

Liknande trådar

Träning Back on track.. när ska man använda det och när ska man inte använda det? Jag har täcke som vi använder inför träning och tävling i...
Svar
1
· Visningar
888
Senast: MiniLi
·
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
1 310
Senast: MiniLi
·
Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
827
Senast: MiniLi
·
Hästhantering Jag har en unghäst som backar ur transporten så fort jag försöker stänga bommen. Vi har tränat MYCKET, minst 2 gånger i veckan under fem...
2
Svar
21
· Visningar
1 976

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp