Hur kommer jag vidare med lastningen?

Tusen tack för ännu fler svar! Jag har absolut tänkt tanken att ta hjälp av en tränare, är väl lite envis bara när det har gått så bra att lära tidigare hästar och gått så fint framåt även med denna... fram tills nu då jag känner att vi bara står och stampar. Självklart ska man ta till ett proffs då! Vet en tränare här som är jätteduktig på just lastproblem så det får nog bli så.

Det är ändå alltid intressant att höra ifall andra varit i samma situation just med backningen och hur det har löst sig. Jag kommer uppdatera här så småningom med hur vi kom tillrätta med detta (för det SKA vi göra). :)
 

Liknande trådar

Hästhantering Köpte en ny häst i veckan (unghäst). Den är inte jättehanterad men snäll. Kan lyfta hovarna utan problem osv. Den går på bete med mina...
2
Svar
23
· Visningar
3 712
Senast: MiniLi
·
Hästhantering Dottern tävlar ridskoleponny. I höstas åkte vi några gånger och då tog lastningen 5-10 min men han gick på tillslut. Igår var han en...
Svar
0
· Visningar
1 638
Senast: Ninnurur
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 312
Hästhantering Min ponnyplutt ska byta bostadsadress för tredje gången i sitt liv nu helgen som kommer. Första gången han flyttade var från sin ömma...
Svar
8
· Visningar
1 558
Senast: Blandrastik
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Akvarietråden IV
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp