Sv: Back On Track vs. Fleecelindor!
Jag har båda utetäcken och innetäcken till mina hästar, och som någon sa, det är bättre passform på innetäcket. Mina har varit med i några år nu och jag har just beställt nya uppsättningar, ska bli kul o se vad de gjort åt passformen, som särskilt på vintertäckena är dåligt. Och jag kan garanterat säga att de fungerar, jag provade själv att krypa in i ett vintertäcke när jag fick hem det, detta va på hösten, klädde helt enkelt av mig till underkläderna

och kröp in i täcket som jag virade om mig, maken trodde jag blivit psykiskt sjuk

, efter ca 20 minuter omvirad i detta täcke börjar det "pirra" och kroppen blir genast mycket varmare, och jag är övertygad om att täcket fungerar, det var precis nytt och helt klart va det täcket som framkallade "pirrandet" därför att när jag sedan klätt på mig kläderna igen slutade "processen" att upphöra.
Jag använder både täckena och deras vaddar, allt i förebyggande syfte. Araben sväller gärna i benen under natten och han har blivit mycket bättre sedan jag regelbundet använder BoT. Inga gallor eller liknande, dock är han mer svullen i år än förra året, men det beror på att jag har ett väldigt proteinrikt grovfoder, annars är han helt ok.
Älskar verkligen BoT!