Back on track

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Tomaten
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 013
T

Tomaten

Någon som provat deras produkter?
Min pålle har en senskada som inte riktigt vill läka och jag fundrera på att köpa vaddstycken till honom men vill ha reda på lite mera båda bra och dåliga erfarenheter!

Om du använder sökfunktionen i forumet kan du hitta massor med gamla trådar om Back on Track.

Jag har ett knäskydd och jag tycker inte att det fungerar alltför bra... Men jag har hört många som är nöjd med dom!

Jag kan bara säga att jag tror att det gett positivt resultat på mitt sto som hade en rejäl kotledsvrickning. Hon är mycket fin i sitt ben, knappt någon galla alls, och det hade hon en redan innan skadan. Är f.ö. friskförklarad och nästan helt igång, och vi har precis slutat ha padden varje natt, lindar nu bara vid behov, dvs efter träningspass som varit lite hårdare etc.

Gå in på www.backontrack.nu så finns det mycket exempel på folk som upplevt positiva resultat med dem. Självklart är det inte mirakelprodukter som gör vilken häst/skada som helst hel igen, men väl värt att prova!

Liknande trådar

Utrustning Nån som vet om back on track pardus L är 58-60 eller 59-60? Står olika beroende på var man läser.
Svar
0
· Visningar
139
Senast: aglaonema
·
Utrustning Jag vill gärna veta mer om bomlösa sadlar då jag inte har någon erfarenhet av dessa. Är de skonsammare mot hästen i jämförelse med en...
Svar
2
· Visningar
158
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
407
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
441
Senast: Emuliiaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka