back on track

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare rare
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 737
R

rare

nån som vet var man köper back on track paddar billigaste(för benen), e ju så dyrt överallt:(

Sv: back on track

I alla fall inte på H--ks, de är 50 spänn dyrare än direkt från återförsäljare. Mitt tips är på mässa, t ex Gbg nu till påsk (om det inte är panik). Då får man 4 st för 1000:- vilket är 100:- billigare per styck än H--ks. ;) Vill man bara ha 2 kan man ju köpa ihop med ett par kompisar.

Sv: back on track

rare skrev:
nån som vet var man köper back on track paddar billigaste(för benen), e ju så dyrt överallt:(

jag köpte på Hö*ks idag dom kosstar ca 350 kr st. :D men de var det värt till min äskade häst. :love:

Liknande trådar

Utrustning Nån som vet om back on track pardus L är 58-60 eller 59-60? Står olika beroende på var man läser.
Svar
0
· Visningar
142
Senast: aglaonema
·
Hundhälsa Jag har tältat en del med vovvarna denna sommar och det har varit riktigt mysigt. Men jag har lite svårt att bedöma om nätterna är för... 2
Svar
20
· Visningar
1 114
Senast: __sofia__
·
Träning Back on track.. när ska man använda det och när ska man inte använda det? Jag har täcke som vi använder inför träning och tävling i...
Svar
1
· Visningar
1 182
Senast: MiniLi
·
Fordon Jag sitter och slötittar annonser på bilar, ev. köpa min första bil. Kanske imorgon, nästa vecka eller kanske inte ens sker om flera... 2
Svar
21
· Visningar
1 025
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Diskbråck