Back On Track

Sv: Back On Track

Jag har bara bra saker att säga om BoT. Har precis skickat efter 4 nya paddar+4 lindor till paketpris! 1100:- för allt tycker jag är helt överkomligt :)

kl

Ett tips för er som vill ha många eller långa paddar är att köpa en ryggvärmare och klippa till benpaddar av. Den kostar ca 700:- och räcker till minst fyra rejäla benpaddar eller ännu fler små :idea:

Brukar använda Back on Track till min pålles bakben som brukar svullna under natten och dom funkar jätte bra!! Men det som smakar kostar...395 spänn styck:crazy: .....men det var dom värda!:devil:

Här finns prisuppgifter: www.simpan.se/back_on_track.htm

Jag använder både paddar och fleecetäcke och märker stor skillnad. Pållen har varit stel i korset men det blir mycket bättr efter en natt med täcket.

Senast ändrad av en moderator:

jag använder bot paddar. men jag skulle inte rekomendera diga tt använda dom varje dag under en längre tid.på ett ställe jag jobbade förut var dessa paddar bannysta eftersom dom var FÖR BRA så benen blev förstörd på 1-2 hstar. låter ju helt otroligt egentligen men det r sant.. men att använda efter jobb osv är ju bara bra men inte jämt

jag använder bot paddar. men jag skulle inte rekomendera diga tt använda dom varje dag under en längre tid.på ett ställe jag jobbade förut var dessa paddar bannysta eftersom dom var FÖR BRA så benen blev förstörd på 1-2 hstar. låter ju helt otroligt egentligen men det r sant.. men att använda efter jobb osv är ju bara bra men inte jämt

BoT rekommenderar heller inte att man ska använda dem varje dag. Utan man ska använda dem i en period och sen göra uppehåll, sen använda en period igen, göra uppehåll .. osv. De säger absolut att man INTE ska använda dem hela tiden. Så följer man deras råd så är de bra. Där du jobbade kan de ju inte ha följt rekommendationerna då??

Jag har ett sto som fått gallor i år, pga betet tror jag då hon är 17 år o det är först nu hos oss hon gått på bete...men kan jag använda paddarna på henne då hon är dräktig? Har för mig att jag förut läst något om det...

Liknande trådar

Utrustning Nån som vet om back on track pardus L är 58-60 eller 59-60? Står olika beroende på var man läser.
Svar
0
· Visningar
142
Senast: aglaonema
·
Utrustning Mitt gammelsto får väldigt svullna bakben när hon står inne över natten. Jag lindar med vanliga stallbandage men skulle gärna ha något...
Svar
16
· Visningar
971
Senast: Svartkatt
·
Utrustning Hej hej, är det någon som vet om ett rakt fullcheek bett eller ett rakt fullcheek äppelbett är tillåtet inom dressyren? Skulle också...
Svar
2
· Visningar
233
Senast: iliedtoday
·
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
204
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka