Backkamera på Trailer

Sv: Backkamera på Trailer

Jag har en backkamera i mitt släp. Minns inte riktigt var vi köpte den, men tror det var på Jula. Den är av samma typ som den du länkat till och till liknande pris. Den fungerar kanon!

Däremot måste man ju koppla om dem eftersom de annars bara fungerar när du lägger i backen. Hur man gör vet jag inte eftersom sambon installerade, men det gick snabbt och enkelt.

Så jag kan varmt rekommendera en backkamera istället för en dyr trailercam o dyl eftersom att funktionen är exakt densamma efter omkoppling fast till en spottstyver istället!
 
Sv: Backkamera på Trailer

den var ju suverän att ha I SLÄPET.... man ser ju hela vagnen inuti (trots att det är mörkt). Får bli en extra kamera till det ursprungliga syftet.
 
Sv: Backkamera på Trailer

Kl

Lånar tråden lite med frågan,

Jula eller biltemas billiga backkamera? Vilken är bäst?

Vill ha i släpet så man ser hur hästen har det :) men har inte råd med ngn trailercam
 
Sv: Backkamera på Trailer

jag har beställt en från kina, kostade 400 kr med frakt. vet inte än om det blir några tullkostnader. vill bara testa och då kändes det som ett bra pris.
 

Liknande trådar

Anläggning Hej! Det är lång tid kvar till ett faktiskt bygge kan hända (ca 3 år till köp av tomt) men däremot känns det som att man aldrig kan...
Svar
14
· Visningar
2 346
Senast: Habina
·
Utrustning Hej! Jag ska snart köpa en vinterkappa inför vintern, det lutar mot att jag ska köpa en uhip kappa så nu har jag några frågor till er...
2
Svar
29
· Visningar
5 898
Hästmänniskan Jag planerar att köpa häst eller ha en på foder om något år när jag fått lite mer ordning på min ekonomi. Jag har ridit i princip hela...
Svar
4
· Visningar
1 523
Senast: MiniLi
·
Träning Hej! Jag och min häst ska flytta till Gotland i mitten av december är det tänkt. Jag hade planerat att hyra hästlastbil efter att jag...
Svar
8
· Visningar
2 747
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp