Bada med häst Stockholm

• Ridning
  • Trådstartare Trådstartare ziri
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 4 127

ziri

Trådstartare
Hej! Tycker att det vore kul att bada med hästen i sommar.:o Någon som har tips på badplatser norr om Stockholm (Sollentuna, Upplands Väsby och där runt)? Andra tips mm? Tacksam för svar:)
(visste inte var jag skulle lägga tråden så ändra gärna!)

Ska tydligen finnas ett hästbad i Järfälla vid Översjön men hittar ingen exakt position.

Svinninge i Åkersberga har plats för hundbad/hästbad bortanför vanliga badstranden.

Letar samma sak men får inga uppslag.

Kom igen nu, Stockholm! Ingen som plaskar med hästen i sommar?

Ingen jättestrand, men vi badar i Rönningssjön. Där finns ett litet hundbad vid Skavlöten, inte stort, men funkar för typ 2 hästar i taget.

/L

Ska tydligen finnas ett hästbad i Järfälla vid Översjön men hittar ingen exakt position.

Svinninge i Åkersberga har plats för hundbad/hästbad bortanför vanliga badstranden.

Letar samma sak men får inga uppslag.

Kom igen nu, Stockholm! Ingen som plaskar med hästen i sommar?

Drar upp den här tråden igen - var planerar ni att bada någonstans med era hästar i sommar? :nailbiting:

Vad är det för regler för hästar på allmänna badstränder i era kommuner?

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
12 559
Senast: lilsan
·
Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 949
Senast: mamman
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
718
Senast: cowgirl81
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 691
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31