R
Raderad medlem 6459
Sv: Jag kvävs
Jag har fortfarande inte sett dig påpeka ensidigheten i någon annan tråd. Väntar spänt!
Jag har fortfarande inte sett dig påpeka ensidigheten i någon annan tråd. Väntar spänt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
.. jag håller väl inte på med nåt
det är ju flera här som vet TS andra nick och man kan alltid räkna ut vilken människa som står bakom nicken , därmed kan man också ta reda på vem hennes partner är ...DET borde man tänka på.
..det är ju kanske inte allt som just du skriver om honom , men hur alla andra skriver som inte ens känner honom...
jag skulle bli vansinnig .
Om en kille skrivit lika om sin flickvän här hade tråden sett helt annorlunda ut ...DET är så jävla dubbelmoraliskt på just detta forumet .
jag tycker såklart om det du skriver är sant att det är för jävligt, men det är ju oftast inte bara ens fel nr två träter....ni kanske inte bara passar ihop ? Han kanske har det mycket bättre med nån annan och du också med nån annan?
Jag o mitt exex passa inte alls ihop, han har det världens bästa med sin nuvarande fru , dom är jättelyckliga och vi bara bråkade för vi var så olika grundolika...
jag håller väl inte på med nåt
det är ju flera här som vet TS andra nick och man kan alltid räkna ut vilken människa som står bakom nicken , därmed kan man också ta reda på vem hennes partner är ...DET borde man tänka på.
( jag vet inte vem TS är eller hennes andra nick heller för)
den delen )
Då kanske man inte heller ska hänga ut en OS-veterinär (betydligt mer lättidentifierad!) som öppen för alternativmedicin? Det är trots allt något som skulle kunna kosta OS-veterinärens legitimation. Det är betydligt allvarligare än att påstå att någons anonyma partner är en skitstövel.
Vem är det som skall ge sig?
Du dissar TS känslor o rätt att skriva här genom att påstå att denne outat sin partner samt att flera här vet vem denne är.
It takes two to tango, visst, men du använder det för att såga TS jämt med fotknölarna, men men, ingen blir väl förvånad.
Det är en djävla skillnad på att två träter och att en beter sig illa mot den andra!
Bara för att du anser att det är bra så behöver det ju inte betyda att den veterinära ansvarsnämnden anser samma sak.
Nu är det ju inte alls säkert att veterinären ifråga gör något han inte får. Vissa alternativa behandlingsmetoder som anses ha vetenskapligt stöd får veterinärer föreskriva. Men så som du framställer det i den tråd där du hänger ut veterinären så kan man få uppfattningen om att det även handlar om icke-godtagbara metoder. Ser någon det och anmäler veterinären så kan det ju bli onödigt jobbigt för denne. Det kanske är sådana saker som man ska tänka på innan man hänger ut andra människor på nätet.![]()
Aha så vi ska bara diskutera i trådar där bägge parter kommer till tals? Och om nån säger att dennes mamma betett sig illa och slagit henne så ska vi bara säga "OM det nu är sant är det ju tråkigt men så länge din mamma inte kommit till tals så säger jag ingenting"?
Sen när blev Buke en rättegång? Trodde i all min enfald att det var ett forum på internet bara.
objektivitet tycks vara ett obekvämt begrepp i vissa kretsar![]()
jag tycker såklart om det du skriver är sant att det är för jävligt, men det är ju oftast inte bara ens fel nr två träter....ni kanske inte bara passar ihop ? Han kanske har det mycket bättre med nån annan och du också med nån annan?
Jag o mitt exex passa inte alls ihop, han har det världens bästa med sin nuvarande fru , dom är jättelyckliga och vi bara bråkade för vi var så olika grundolika...
KL
Så, ett utmärkt exempel på hur systerskap INTE ska fungera. Man ifrågasätter kvinnans historia -> vilket leder till att hon väljer att leva utan möjlighet att ventilera, ifrågasätta och kanske fly.
Grattis ni som spekulerat.
Nä nu kan jag inte hålla mig längre...
Diskussioner och trådar kan väl ALDRIG bli objektiva??? Inte när det är en människa som beskriver sina upplevelser. Mer subjektivt kan det väl inte bli, och det är väl det som är meningen när man vill ventilera något?
En tråd där man får höra bådas version låter rätt osannolik.
Nej men alla trådar i princip är ju ensidiga. Så det borde vara lätt gjort![]()