Badbilder!

Sv: Badbilder!

Bild från förra sommaren

6817528.jpg
 
Sv: Badbilder!

Leia håller sig till plask-nivån när det kommer till vatten.
När mattarna försvinner ut i det blå, då kastar hon sig efter. Men hon kan tyvärr inte simma som en hund utan använder bara framtassarna och slår :crazy:
Ngn som har tips om hur man lär hund simma ordentligt och använda bakbenen?

leo1.png

leo2.png

leo3.png
 
Sv: Badbilder!

Idag badades det för fullt här med =)
3:e gången den här veckan.
Så glada att han gillar att bada. (bara 8½ månader så första gången nu i år han badar)
Det underlättar o blir skönare för voffen om man kan svalka ner honom varma sommardagar =)

20070401074%20(Medium).jpg

20070401075%20(Medium).jpg


/Tobbe
 
Sv: Badbilder!

Hos oss är hundarna badkrukor så det är jag som brukar hoppa i i det iskalla & hundarna står & kollar på, Mamma? det är ju kallt kom tillbaka INGET kan få dem att gå i :crazy: :cry:
 
Sv: Badbilder!

Greyhound som älskar att bada. Han vill inte simma, men att springa allt man kan i vattnet är dödskul på somrarna. ;)

3826228.jpg
 
Sv: Badbilder!

Har funderat på en sak...
Simträning för hundar är ju jättenyttigt, men dyrt.
Går det inte att simträna i ett vanlig badkar, om man håller i hunden så att den "står stilla"? :rofl:
 
Sv: Badbilder!

Tja..Om du har en liten hund och ett stort badkar kan det nog gå:idea: :angel:

Nej, men jag brukar simträna på somrarna med dom. På vintersäsongen..*hm*..Står vi för det mesta över:D .

//Gilly
 
Sv: Badbilder!

Haha, ja visst borde det väl funka!
Har någon provat?:) Tyvärr har vi bara dusch, så det är lite svårt...;)
 
Sv: Badbilder!

Jo, JAG har faktiskt provat lite en gång. I en sånhär barnbassäng vi hade ute med vatten åt småkusinerna. Gick super, efter det skuttade min hund (på bildern apå sida 1 i tråden) i och simmade själv:p

Fast hon är ju liiten.

//Gilly
 

Liknande trådar

Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 723
Senast: Acto
·
Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
12
· Visningar
576
Kropp & Själ För 2 år sen (okt-21) opererade jag bort det mesta av en stor hjäntumör, den sitter lite illa till, så allt gick inte bort, den dödar...
Svar
15
· Visningar
943
Senast: Cattis_E
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 456
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Bra blötmat
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp